niedziela, 15 lipca 2012

Ciekawostki o Łukaszu Żygadle

PIERWSZE :

PIERWSZY POCAŁUNEK. Upolowałem nim koleżankę z przedszkola.
PIERWSZA MIŁOŚĆ. Prawdziwa to gdy poznałem moją żonę Agnieszkę.

PIERWSZA BÓJKA. W szkole podstawowej.

PIERWSZE ZAROBIONE PIENIĄDZE. W wieku 6 lat działałem na rynku… surowców wtórnych.

PIERWSZY WYJAZD BEZ RODZICÓW. Kolonia w 3 klasie podstawówki wygrała z obozem harcerskim.

PIERWSZA PROPOZYCJA NIE DO ODRZUCENIA. Oferta gry w Częstochowie, gdy miałem 15 lat.

PIERWSZA ZŁAMANA ZASADA. Staram się ich nie łamać.

NAJ…

NAJBARDZIEJ WSTRZĄSAJĄCE PRZEŻYCIE. Śmierć Arka Gołasia.

NAJPIĘKNIEJSZY DZIEŃ W ŻYCIU. To były aż dwa tygodnie na Malediwach, gdzie się oświadczyłem mojej żonie, Agnieszce.

NAJWIĘKSZE ROZCZAROWANIE. Jestem idealistą, więc rozczarowania się zdarzają.

NAJBARDZIEJ CENIĘ. Ludzi, którzy nie łamią zasad i są kreatywni.

NAJBARDZIEJ NIE LUBIĘ. Próżności.

NAJLEPSZY PRZYJACIEL. Agnieszka bez pomocy, której nie byłbym teraz gdzie jestem… no i mój pies Golden Cocker Spaniel „Beijing”.

NAJWIĘKSZA PASJA. Siatkówka.

NAJWIĘKSZY AUTORYTET. Jan Paweł II.

NAJWIĘKSZY SUKCES. Wicemistrzostwo świata.


NIGDY…

NIE ZAPOMNĘ. Wizyt w szpitalach dziecięcych.

NIE UWIERZĘ. Politykom.

NIE ZROZUMIEM. Filmu „Głowa do wycierania” Davida Lyncha.

NIE POGODZĘ SIĘ. Z krzywdą, jaką ludzie wyrządzają sobie nawzajem.

NIE ZDRADZĘ. Powierzonej mi tajemnicy.

NIE KUPIĘ. Tandety.

NIE UMIAŁEM. Śpiewać.

NIE POZWOLĘ. Skrzywdzić mojej rodziny.

ZAWSZE…

PRZED MECZEM. Słucham muzyki.

PRZED SNEM. Myję zęby.

KIEDY MAM KIEPSKI DZIEŃ. Samochód + dobra muzyka.

KIEDY CZUJĘ PRZYPŁYW SZCZĘŚCIA. Tryskam energią.

WSTYDZIŁEM SIĘ. Tak, jak byłem mały i to bardzo!

MÓWIŁEM, ŻE. Dam radę!

PODZIWIAŁEM. Wielkich sportowców.

PO PRZEBUDZENIU. Piję kawę.

PO WYGRANYM MECZU. Czuję satysfakcję i dziękuję kibicom.

ULUBIONE…

KOSMETYK. Krem Khiel’s Energizing.

KSIĄŻKA. „Forrest Gump” – Winstona Grooma.

FILM. Gatunek thriller.

AKTOR. Denzel Washington, Anthony Hopkins.

AKTORKA. Nicole Kidman.

WYKONAWCA MUZYCZNY. Dave Gahan z Depeche Mode.

MIEJSCE NA WAKACJE. Za dużo ich jest.

KUCHNIA. Włoska, japońska, afgańska.

ALKOHOL. Wino, ale jak to z winami bywa, najlepsze jest jeszcze przede mną.

MAM…

SAMOCHÓD. Najlepszy, służbowy.

CHĘĆ. Nauczyć się grać na fortepianie.

MARZENIE. Mistrzostwo olimpijskie.

KOMPLEKSY. To nie dla mnie.

LĘKI. Staram się stawiać im czoło.

ZALETY. Otwartość i szczerość.

WADY. Jakie wady!?

POWÓD DO DUMY. Że reprezentuję Polskę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz